قیمت امروز انواع موبایل در مشهد | کدام گوشی‌های تلفن‌ همراه ارزان و کدام گران شدند؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای واریز علی‌الحساب مبلغ ۲۵ میلیون تومان به حساب کارمندان شهرداری چه بود؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) برق ادارات پر‌مصرف در مشهد قطع می‌شود آپارتمان‌های دوخوابه با رهن و اجاره مناسب در کدام مناطق مشهد یافت می‌شوند؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پرداخت بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج در خراسان رضوی غلبه عرضه بر تقاضا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) ریال دیجیتال چیست؟ + جزئیات و نحوه استفاده برداشت بیش‌از ۳ هزار تُن گل‌محمدی در خراسان‌رضوی اطلاعات بازار سهام (میزان سودآوری و وضعیت مالی) را کجا ببینیم؟ نوسان قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در مشهد، امروز چگونه است؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) جدیدترین وضعیت سد‌های کشور | آخرین وضعیت سد دوستی و طرق در مشهد و خراسان رضوی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + جدول قیمت امروز دلار، طلا، سکه، ارز و حباب سکه | ریزش سنگین قیمت رمزارز‌ها + نمای بازار ارز دیجیتال آمار تجارت خراسان رضوی در دو ماه نخست ۱۴۰۳ اعلام شد زعفران به کام هر کشوری جز ایران قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | اختلاف قیمت نمایندگی و بازار آزاد خودرو‌های خارجی چقدر است؟ قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | اختلاف ۳۸۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار آزاد تارا اتوماتیک آغاز ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودرو‌های نوشماره پژمانفر: میزان خرابی خودرو‌های داخلی تقریبا ۳ برابر سایر کشورهاست هزینه ساخت مسکن متری چند میلیون است؟ سیگنال‌های عجیب سازمان بورس به بازار سرمایه واکنش قیمت دلار به اولین مناظره کاندیدا‌ها چه خواهد بود؟ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدام دسته از کولر‌های آبی کارایی بهتری دارند؟ بازار خودرو در سراشیبی قیمت قرار گرفت (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کنترل قیمت بلیت هواپیما از وزارت راه سلب شد شیب نزولی قیمت گوشت قرمز در مشهد (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) ۱۰ نوع واریزی به حساب مالیات ندارد + جزئیات
سرخط خبرها

روحانی:باید از خام فروشی نفت فاصله بگیریم

  • کد خبر: ۲۴۱۶۷
  • ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
روحانی:باید از خام فروشی نفت فاصله بگیریم
رئیس جمهوری به وزیر نفت دستور داد که به روند پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های افزایش تولید فرآورده‌های نفتی شتاب داده و هرچه بیشتر از خام فروشی نفت نیز فاصله گرفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگوی تلفنی با «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت با قدردانی از تلاش همه کارکنان وزارت نفت، اظهارداشت: با توجه به برنامه‌های اقتصادی دولت در یک سال اخیر و تحقق پیشبرد این برنامه ها بدون اتکا بودجه کشور به درآمدهای نفتی که برای نخستین بار در تاریخ ایران تجربه شد، این فرصت بسیار مغتنم فراهم شده تا بتوانیم هر چه بیشتر از خام فروشی نفت نیز فاصله بگیریم.

وی به نوسات شدید در بازار جهانی نفت و کاهش بهای آن اشاره کرد و گفت: شتاب دادن به برنامه‌های تدوین شده این وزارتخانه برای برای افزایش تولید فراورده‌های نفتی و جلوگیری از خام فروشی، می تواند آسیب نوسات شدید بازار جهانی و کاهش بهای نفت را بر اقتصاد نیز به حداقل ممکن برساند.

رییس جمهوری سال ۹۹ را سال آماده‌سازی و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ عمرانی و زیربنایی در کشور خواند و از وزیر نفت خواست به گونه ای برنامه‌ریزی کند که پروژه‌های بزرگ نفتی کشور طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تدوین شده، در موعد مقرر در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

روحانی افزود: چنانچه در مسیر پیشبرد این برنامه‌ریزی‌ها نیز مشکل و مانعی وجود دارد، سریعا این مشکلات به ستادی که برای این منظور در دفتر رییس جمهوری تشکیل شده، ارجاع شود تا هر چه سریع‌تر این موانع احتمالی با همراهی و همکاری برطرف شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت هم در این گفت‌وگو گزارشی را درباره روند پیشرفت پروژه های نفتی، بازار جهانی نفت و تبادلات نفتی با کشورهای جهان ارائه داد.

منبع: پایگاه‌ اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->